Добре обладнана автомайстерня має підйомну платформу для капітального ремонту вашого автомобіля.
Ми проводимо діагностику та виробляємо ремонт ✓Двигуна ✓МКПП ✓АКПП ✓Ходовий ✓Гальмівної системи ✓Заміна масла ✓Комп’ютерна діагностика ✓Замовляемо запчастини на будь-який вид автотранспорту.
СТО в місті Одесі розташованая по вул. Композитора Глінки 2, Київський район
Чи можна відремонтувати зламаний двигун?
Теоретично так. Але будьте обережні! Результат неправильної діагностики або поганого ремонту може коштувати набагато більше, ніж заміна. Перш ніж ухвалювати рішення, дізнайтеся, що можна виправити, а що ні. Кваліфіковані фахівці «Автомайстерської СТО Друзів» проведуть повну діагностику двигуна, розрахують вартість і час ремонту.
Якщо витік води або олії назовні, ремонт не буде складним. У цьому випадку можна демонтувати головку блоку циліндрів та замінити зношену прокладку. Увага ! Якщо це двигун із великим пробігом, краще замінити головку блоку циліндрів.
Якщо витік внутрішній і масло потрапляє у воду, це може бути несправною прокладкою блоку циліндрів або тріщина у блоці двигуна. У бризку масла утворюється якийсь щільний майонез. Ви можете спробувати замінити прокладку головки блоку циліндрів або закріпити тріщину, додавши до масла суміш проти протікання. Результат далеко не гарантований. Тріщина в блоці часто означає замінити весь двигун.
Тиск газу, що проходить через водний ланцюг, часто є результатом сильного перегріву. Голова блоку циліндрів часто деформують, а іноді тріскаїть. Ремонт високої якості включає перевірку та шліфування GBC, дві дорогі операції. Якщо старий двигун з великим пробігом, краще подумати про його заміну. Використовуваний двигун може допомогти.
Двигун все ще працює, але видає дивний шум. Повторюючий звук «Цок- Цок» від нього чути. Один із підшипників шатуна, ймовірно, має великий люфт. Ви можете дістатися до них, видаливши лише нижній кожух. Це дозволяє знайти недоліки в шийці шатуна, зняти з’єднувальну кришку шатуна та перевірити частоту обертання колінчастого вала за скромними витратами. Можна навіть замінити прокладки. Зазвичай цей ремонт триває недовго. Краще розібрати весь двигун і замінити колінчастий вал і підшипники.
З гучним ревом, що супроводжується густим димом, ваш двигун, безумовно, зупинився. Блок прикрашає великий отвір, а масло пролилося до землі. Підключений стрижень щойно вдарив у картер. Двигун не ремонтується. Краще шукати використаний старший блок у хорошому стані.
Відкриття ременя ГРМ призводить до пошкодження клапана. У бензиновому двигуні простір, що залишився в камері згоряння, значно обмежує пошкодження. Ремонт можливий. Залишається замінити кілька зігнутих клапанів. Ми їх не випрямляємо. Але ми замінюємо лише ті, які були пошкоджені.
Дизельний двигун зазвичай не витримує розриву ременя ГРМ. У більшості випадків клапан демонструється, вал розподілу розбивається на дві -три частини, а головка циліндра руйнується через те, що підшипники розподільного вала зігнуті. Якщо двигун має понад 100 000 км, то це невигідно. Виберіть стандартний обмін або придбання вживаного двигуна.
Щотижня ви повинні заправити. Споживання олії більше одного літра на тисячу кілометрів ненормальне. Наконечник вихлопної труби все ще жирний і випускає неприємний синій дим в атмосферу. Якщо ваш двигун рідкісний, замініть поршневі кільця або ковпачки для масляного брухту. Якщо це звичайна невелика модель, ви можете знайти використаний.
Невелике або нульове споживання нафти або води, але машина більше не рухається в гору. Стиснення низьке. Діагностика: Ваш двигун «помер». Ви можете спробувати «надути» диво з доповненням. Результат, ймовірно, буде мінімальним, якщо не нульовим. Поршні, гильзи та скидання всіх прогалин коштуватимуть вам дорожче, ніж замінити двигун.
Потрібно спробувати прохолодний ранком вранці, щоб ваш дизель в кінцевому підсумку закривав у великій хмарі синього диму. Це може бути пов’язано з падінням стиснення. Перевірити їх. Якщо вони погані, двигун мертвий. Заміна краще, ніж ремонт.
МКПП та АКПП
Якщо під час роботи автомобіля є сторонні шуми або вібрації з передачі, вам не потрібно чекати, поки автомобіль не пройде необхідну кількість кілометрів, щоб перевірити, у чому проблема. Краще негайно взяти транспортний засіб для діагностики або проведення його самостійно, якщо у вас є досвід виконання таких процедур.
Окрім запланованого огляду автомобіля, кожен водій повинен звернути увагу на стан коробки, будь то механічний чи автоматичний (докладніше про типи блоків трансмісії автомобіля, прочитайте тут). Під час перемикання передачі водій не повинен докладати значних зусиль. Під час переміщення важеля коробки не повинно бути клацань, стуків та іншого стороннього шуму. В іншому випадку слід негайно звернутися до механіков для діагностики та обслуговування.
Коробка передач під час руху не повинна нагрівати надмірно. Щоб переконатися, що пристрій працює, просто зупиніться на дорозі і перевірте температуру, прихиляючи до коробки. В ідеалі коробка передач повинна бути досить теплою, щоб прихилив його до коробки руку не відчувати печію. Якщо передача нагрівається надмірно, зверніть увагу на рівень олії.