Кожен автомобіль під час експлуатації повинен проходити перевірку ходової частини (шасі). ТО ходовий проводять планово — після певного пробігу вашого автомобіля, а так само у випадку якщо ви помітили наступне: ваш автомобіль почало вести убік, з’явилася вібрація в салоні, скрип при зупинці, стукіт і клацання в ходовий або інші зміни, вам терміново необхідно звернутися у автосервіс.
Фахівці «Автосервісу СТО Друзів», що знаходиться за адресою Одеса, Київський район, вул. Компазитора Глінки 2 ☎ +38 066 482 52 52; ☎ +38 068 482 52 52. проведуть діагностику ходової частини вашого авто, визначать причину несправності, запропонують варіанти вирішення. Швидко та якісно зроблять ремонт.
Шасі легкового авто включає такі елементи:
• рама або кузов, що несе;
• механізми керування (рейка або редуктор, кермові тяги);
• підвіска (амортизатори, важелі);
• карданна передача, півосі та КПП;
• осі коліс або балки, до яких кріпляться важелі;
• колеса.
Найбільш поширені симптоми, що попереджають про те, що ходова частина має несправності:
Якщо під час руху автомобіля вібрації в салоні автомобіля посилюються з кожним днем, це є ознакою проблеми зі зношеними підшипниками, амортизаторами або проблемами з пружиною. Вібрація посилюється, тому що якщо підшипники або амортизатори зношені і порушують баланс шин, автомобіль починає сильніше вібрувати.
Коли автомобіль перебуває в русі і ви відчуваєте, що його відводить убік, це означає, що у вас може бути кілька проблем з ходовою частиною автомобіля. Зміщення в один бік машини може бути викликане:
• знос гальм
• різниця в тиску в шинах
• деформація стрижня
• зламана геометрія колеса чи інше
Якщо ви відчуваєте, що шини не поводяться нормально під час руху, швидше за все, вони зношені нерівномірно або розбалансовані. Дисбаланс шин може виникнути, якщо обода деформовані або вкладки ослаблені.
Якщо амортизатори підтікають, ви, напевно, помітите, що хід автомобіля різко змінився. Це вже не буде так зручно та комфортно, і навіть якщо проблема з ходовою частиною не виникне у вас, ми впевнені, що ви відвідаєте сервісний центр, щоб дізнатися, чому ваш автомобіль перестав забезпечувати комфортну та плавну їзду.
Якщо ви чуєте скрип під час зупинки автомобіля, це ще один симптом, що вказує на проблеми з ходовою частиною. Скрип може бути викликаний проблемою:
• зношені гальмівні диски чи колодки
• може бути від пружини або від монтажної частини
• проблеми з амортизаторами
Якщо ви все частіше чуєте стукіт, скрегіт або інші подібні звуки в районі підвіски, це свідчить про проблему з одним із гумових ущільнювачів, втулок або шарнірів.
Ці вузли є не тільки одними з найважливіших для безпеки ходової частини, а й часто виходять з ладу. Проблеми з амортизаторами зазвичай виникають через погане дорожнє покриття, бруду та солі на дорогах взимку, а також через їх тривалу експлуатацію.
Незважаючи на те, що виробники чітко заявляють, що амортизатори потрібно міняти максимум через 80 км, велика кількість водіїв зривають терміни, бо вважають, що можуть встигнути трохи більше. Однак зволікання із заміною цих компонентів шасі може створити масу проблем та головного болю, адже від амортизаторів залежить не лише комфорт водіння, а й безпека.
Дефекти підвіски зазвичай виникають через погане дорожнє покриття в нашій країні. Коли ви їдете і натикаєтеся на нерівності або, не дай Боже, яму, це може створити величезні проблеми з підвіскою і призвести до:
• порушення кутів передніх коліс
• зламати пружину
• пошкодження шаровой
• розрив гумових втулок
• ушкодження стійки тощо.
Зношування маточини
підшипника надзвичайно небезпечний і може призвести до заклинювання та нещасних випадків. Виробники рекомендують міняти підшипники кожні 130 км. Підшипники змінюються одночасно обох колесах.
Так як шасі є не одним елементом, а сукупністю кількох компонентів, його ремонт непростий. Якщо ви помітили будь-яку з перерахованих вище проблем, настійно рекомендується звернутися в Автосервіс СТО Друзів для повної діагностики шасі. Це необхідно для того, щоб бути повністю впевненим у тому, в чому проблема і яка деталь потребує своєчасної заміни.